کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

افزایش ۱۰درصدی قیمت لبنیات رسماً آغاز شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی رجبی مدیرعامل اتحادیه فروشندگان لبنیات گفت: با توجه به ابلاغ افزایش 10درصدی قیمت فرآورده‌های لبنی صنعتی این افزایش قیمت در بیشتر برند‌ها اعمال شده است.

رجبی با اعلام این خبر ابراز کرد: افزایش 10درصدی قیمت فرآورده‌های لبنی در بیشتر برند‌ها اعمال شده است و وزیر صنعت نیز بر آن صحه گذاشته اما این افزایش قیمت در برخی از برند‌های صنایع لبنی معلق مانده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم افزایش 190 تومانی قیمت شیر خام به‌منظور جلوگیری از ضرر و زیان دامداران، بهتر بود که دولت این مابه‌التفاوت را در قالب یارانه شیر به دامداران پرداخت می‌کرد تا از افزایش فرآورده‌های لبنی در جامعه جلوگیری می‌شد.

مدیرعامل اتحادیه فروشندگان لبنیات، با بیان اینکه افزایش قیمت سالانه لبنیات مصرف شیر را در جامعه کاهش داده است، ادامه داد: در صورتی که مابه‌التفاوت نرخ شیرخام دامداران به‌طرق مختلف مانند اعطای علوفه تأمین شود از کاهش سرانه مصرف لبنیات در جامعه جلوگیری به عمل می‌آید.

وی درباره دلایل عدم اجرای طرح مشترک اصناف برای خودداری از عرضه لبنیات خارج از قیمت مصوب که قرار بود در سال جاری اجرا شود، اظهار داشت: از آنجا که لبنیات جزو کالا‌های اساسی به حساب می‌آید عدم عرضه آن به هر دلیل توسط اصناف تخلف به حساب آمده و سازمان تعزیرات حکومتی با آن برخورد می‌کند، به همین منظور عملاً اجرای طرح مشترک اصناف برای عدم عرضه فرآورده‌های لبنی خارج از سقف مجاز، بی‌نتیجه ماند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

افزایش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير