کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۰

خواب دختر شهید تعبیر شد

خواب دخترشهید «سیدعلی اکبرحسینی»تعبیرشد
 

 یکر مطهر شهید گمنام 24 ساله که سال گذشته در شهر دررود نیشابور به خاک سپرده شده بود با آزمایش DNA شناسایی شد.به گزارش خراسان،درپی آزمایش DNA و نمونه برداری از پیکر مطهر شهید گمنام و مطابقت آن با نمونه خون، فرزند شهید شناسایی شد تا خانواده شهید «سیدعلی‌اکبر حسینی» پس از ۳۱ سال پنج شنبه گذشته به مزار شهیدشان در گلزار شهدای دررود نیشابور بروند.

مثبت اعلام شدن آزمایش DNA

نماینده کمیته جست و جوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح در خراسان رضوی با اعلام این خبر درباره جزئیات این موضوع به خراسان گفت:چهارم خرداد سال گذشته همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) دو شهید گمنام در شهر دررود نیشابور تشییع و تدفین شدند.سرهنگ پاسدار «محمد احراری» افزود:پس از خاکسپاری این شهدا،«سمیه سادات حسینی» دختر شهید «سیدعلی اکبر حسینی» از شهر دررود به ما مراجعه کرد و از خوابی که درباره پدر شهیدش دیده بود مطالبی را گفت که این موضوع با پیگیری های وی چند بار ادامه داشت تا این که خانواده این شهید را به ستاد کل نیروهای مسلح در تهران معرفی کردیم تا از فرزندان این شهید، نمونه برداری شود. وی خاطر نشان کرد: نمونه برداری از فرزندان «شهید سید علی اکبر حسینی» با نمونه ای که از مغز استخوان شهید گمنام قبل از تدفین برداشته شده و در بانک اطلاعات نگهداری می شد مطابقت داده شد که آزمایش نمونه نگهداری شده از شهید گمنام با دخترشهید«سمیه سادات حسینی»مثبت اعلام شد. وی افزود: بر اساس وظیفه امروز(پنج شنبه) در منزل شهید حضور یافتیم و موضوع را به اطلاع خانواده شهید سید علی اکبر حسینی رساندیم.

آرزوی صحبت با پدر

«هاجر بیگم موسوی» همسر شهید سید علی اکبر حسینی دراین باره اظهار کرد: در عالم رویا شهید «سید علی اکبر حسینی» مدام تأکید داشت که من نزدیک شما هستم و از این بابت نگرانی نداشته باشید .وی ادامه داد: سال قبل وقتی دو شهید گمنام در شهر دررود تشییع و خاک سپاری شدند، ابراز ارادت خانواده ما به آن دو شهید همانند دیگر شهیدان بود. چه بسا به لحاظ این که شهیدان گمنام اند خودمان را دلبسته آن ها محسوب می کردیم و حالا بعد از گذشت 31 سال با توجه به خلوص نیت، پاکی و صداقتی که این شهید داشت خودش باعث شناسایی اش شد و از این بابت خدا را شاکریم و تلاش می کنیم ادامه دهنده راهش باشیم.«سمیه سادات حسینی» که 32 سال از عمرش می گذرد درباره خبر شناسایی پدر شهیدش اظهار کرد: یک هفته قبل از تشییع دو شهید گمنام در عالم رویا خواب دیدم که در یک حسینیه ای تابوت دو شهید گمنام بود و عده ای به من تابوت یکی از این شهدا را نشان دادند و گفتند که پدرشماست.وی خاطر نشان کرد: به من اصرار کردند که نزدیک تر بروم. لحظه نزدیک شدن دیدم که بر روی یکی از تابوت ها با خط خوشی نام پدر شهیدم را نوشته اند. وی ادامه داد: چون در شهر دررود نبودم با مادرم تماس گرفتم و موضوع خواب خودم را تشریح کردم که مادرم خبر داد قرار است دو شهید گمنام در این شهر تشییع شوند.وی به روز تشییع دو شهید گمنام در دررود اشاره کرد و افزود: در کنار قبور دو شهید گمنام احساسم این بود که کنار قبر پدرم هستم و در واقع همان شد که برایم اتفاق افتاده بود. فرزند شهید می‌گوید: به لحاظ شرایط سنی هیچ وقت پدرم را ندیده بودم و آرزو داشتم حتی برای لحظه ای او را در آغوش بگیرم و با او صحبت کنم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و حالا می توانم با پدرم صحبت کنم.شایان ذکر است شهید «سیدعلی اکبر حسینی» اول آذر سال 39 در شهر دررود متولد و در دوران دفاع مقدس به عنوان بسیجی از طریق لشکر 5 نصر به جبهه ها اعزام شد.وی 22 اسفند سال 63 در 23سالگی در عملیات بدر منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد. این شهید چهارم خرداد سال 93 همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع) به همراه یکی دیگر از شهدای گمنام در بوستان شهدای گمنام دررود تشییع و خاک سپاری شده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير