کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

 "راه توجه به دانشجویان این نیست"

این دختر عزیزمان در مورد «مجلس دانشجوئی» پیشنهاد کردند. اسم قشنگی است؛ لیکن کارهای نمایشی، نه گره از کار دانشجو باز می‌کند و نه گره از کار کشور.

جهان نیوز نوشت: روز گذشته جهان نیوز خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه علی لاریجانی رئیس قوه مقننه، تصمیم به تشکیل مجلس دانشجویی گرفته و تا حدودی هم مقدمات این کار با پیگیری های کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس فراهم شده است. اما آنچه حائز اهمیت است مخالفت صریح رهبر معظم انقلاب با تشکیل چنین مجلسی است.



ایشان در اردیبهشت ماه سال ۸۸ و در دیدار با استادان و دانشجویان کردستان فرمودند: «این دختر عزیزمان در مورد «مجلس دانشجوئی» پیشنهاد کردند. اسم قشنگی است؛ لیکن کارهای نمایشی، نه گره از کار دانشجو باز می‌کند و نه گره از کار کشور. باید هرچه می‌توانیم از کارهای ظاهری و سطحی و نمایشی و شعاری کم کنیم و توجهمان را به کارهای بنیانی، اصلی، حقیقی و پیش‌برنده، بیشتر کنیم. حالا فرضاً مجلس دانشجوئی تشکیل شد؛ شما ببینید انتخابات این مجلس چقدر وقت دانشجوهای کشور را خواهد گرفت! از کدام دانشگاه، از کدام شهر، با کدام گرایش، با کدام جهت‌گیری فکری یا سیاسی و معارضات و غیره! ما حالا همه‌ی همتمان این است که هرچه بیشتر شعله‌ی علم را و تحقیق را توی محیط دانشجوئی برافروخته کنیم. وانگهی دختر عزیزمان گفتند این مجلس دانشجوئی قدرت اجرائی هم داشته باشد. خب اگر مجلس است، قدرت اجرائی‌اش دیگر چرا؟ هم تصمیم بگیرد هم خودش اجرا کند! با کشاندن این ماجرا به داخل دانشگاه‌ها، ببینید بر سر دانشگاه‌ها چه خواهد آمد! من با اهتمام به دانشجو، اعتنای به دانشجو، شنیدن حرف دانشجو، نوازش کردن دانشجو و کمک کردن به دانشجو صددرصد موافقم؛ اما این‌ها راهش نیست.

این دختر عزیزمان، خیلی هم قشنگ و زیبا و با هیجان صحبت کردند؛ خود ما هم که پیرمرد هستیم وقتی‌که یک جوانی با هیجان حرف می‌زند، کأنّه حالت جوانی احساس می‌کنیم. در کنار این باز گفتند: این مجلس صدا را به گوش مسئولین برساند. به نظر من بهتر از مجلس دانشجوئی، همین مجلسی است که الآن شما دارید؛ این‌جور مجالس را زیاد کنید. یکی از عللی که من توی دانشگاه‌ها می‌روم- در هر سفری مقیدم حتماً یک برنامه‌ی دانشجوئی داشته باشم، در تهران هم احیاناً به دانشگاه‌های مختلف سر می‌کشم- همین است که مایلم پای مسئولان به دانشگاه‌ها باز بشود و با دانشجویان روبه‌رو بگویند و بشنوند.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۰
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير