کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

خبرگزاری فارس: جان کری: قطعنامه شورای حکام مانعی در برابر تحقیقات آژانس از برنامه هسته‌ای ایران نخواهد بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جان کری»، وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه، بعد از تصویب قطعنامه پیشنهادی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران، بیانیه‌ای صادر کرد. 

کری در این بیانیه نوشته است: «بستن پرونده PMD به هیچ وجه مانعی در برابر این نخواهد بود که آژانس، در صورت وجود مستنداتی از فعالیت‌های هسته‌ای مخفیانه ایران، همانند اقدامات گذشته این کشور، در این باره تحقیقات نکند.»

وی می‌افزاید: «قطعنامه امروز، صراحت دارد که شورای حکام، به دقت پایبندی ایران به تعهداتش در برجام را تحت نظر خواهد داشت.»

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روز سه‌شنبه به اتفاق آراء قطعنامه پیشنهادی گروه 1+5 درباره پرونده ادعایی موسوم به «ابعاد نظامی احتمالی» برنامه هسته‌ای را تصویب کرد. 

گروه 1+5 هفته گذشته پیش نویس قطعنامه‌ای را منتشر کرد که ضمن مختومه کردن پرونده ابعاد احتمالی، دستور کار آژانس را از این پرونده به نظارت بر حسن اجرای توافق هسته‌ای تغییر می‌دهد. این پیش‌نویس را آلمان به نمایندگی از 1+5 به شورای حکام ارائه کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

جان کری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير