کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
۱۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۴

حقوق کارمندان صدرنشین شد

در هفته‌ای که گذشت، اخبار انتخاباتی و خبرهای مربوط به تصمیمات دولت برای تعطیل شدن یا نشدن مدارس بخاطر آلودگی هوای شهر تهران از جمله مطالب پربازدید ایسنا بود اما پربازدیدترین خبر، از صدرنشینی دغدغه‌های اقتصادی حکایت داشت.

در این جمعه نیز پنج خبر پربازدید ایسنا در هفت روز اخیر را مرور می‌کنیم:

5- ثبت‌نام مشاور و دو تن از فرزندان هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم به همراه گزارش ایسنا از حضور داوطلبان شرکت در انتخابات آتی مجلس در واپسین روز مهلت قانونی ثبت‌نام، پنجمین خبر پربازدید ایسنا در روزهای اخیر بود.

4- پس از تساوی تیم فوتبال پرسپولیس برابر پدیده مشهد، دروازه‌بان این تیم در گفت‌وگو با ایسنا گفت که مسئولیت این نتیجه را گردن می‌گیرد. سوشا مکانی ضمن توضیح درباره عملکردش در دیدار مقابل پدیده، درباره رقابتش با ایمان صادقی - دیگر دروازه‌بان پرسپولیس - نیز گفت: «قبلا فکر می‌کردم برای بازی‌ کردن در پرسپولیس باید با هم‌پستی‌ام رقابت کنم اما الان متوجه شدم این رقابت دامنه گسترده‌تری دارد و رقابت سالم و فوتبالی نیست». این مصاحبه، چهارمین خبر پربازدید ایسنا در این هفته بود.

3- روز یکشنبه، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور نسبت به مطلب اخیر هفته‌نامه «یالثارات» - ارگان انصار حزب‌الله - واکنش نشان داد. شهیندخت مولاوردی در بخشی از یادداشت خود با اشاره به توهین آشکار این نشریه، نوشت: «شاید اگر دیروز که کاریکاتور بانوی سبز و متشخص بر فراز برج ایفل با چادر در آن وضعیت در فضای مجازی و در اعتراض به آلودگی هوا منتشر شد سکوت نمی‌کردیم، امروز برخی به خود جرأت نمی‌دادند آنچه که در فکر معیوب و مریضشان می‌گذرد را روی کاغذ بیاورند و آشکارا اتهامات و توهین‌هایی را مطرح کنند که به استناد قوانین مجازات و تعزیرات اسلامی و قانون مطبوعات و موازین دینی مصداق بارز جرم و گناه محسوب می‌شود و مجازاتی متناسب برای آن در نظر گرفته شده است».

او در ادامه تاکید کرد: «اینجانب در دفاع از حیثیت یک انسان در وهله اول و سپس حیثیت زنان سرزمینم و نیز جایگاه حقوقی و حقیقی خود حق پیگیری و شکایت از این نشریه که پیش‌تر از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات هم تذکر گرفته است را بر خود محفوظ داشته و تا حصول نتیجه نهایی از مراجع قضایی و نظارتی از پای نخواهم نشست». انتشار این خبر در ایسنا، آن را در جایگاه سومین مطلب پربازدید این روزها قرار داد.

2- دو هفته قبل، مدارس تهران بخاطر تشدید آلودگی هوا چند روزی تعطیل شدند. بر همین اساس، بسیاری از مخاطبان انتظار داشتند با تداوم آلودگی پایتخت در روزهای اخیر، باز هم تصمیم به تعطیلی مدارس گرفته شود اما روز ششم دی اعلام شد که مدارس تهران فردا تعطیل نیست. پیگیری این اخبار از سوی مخاطبان، این خبر را به دومین مطلب ایسنا در هفته اخیر تبدیل کرد.

1- پربازدیدترین خبر هفت روز اخیر ایسنا نشان داد که دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی، هنوز هم برای مردم در صدر قرار دارد. روز سه‌شنبه اعلام شد که بر اساس لایحه بودجه سال 1395، حقوق کارکنان در سال آینده 12 درصد افزایش می‌یابد. این رشد حقوق در حالی تعیین شده که پیش‌تر در ضوابط اجرایی بودجه درصد افزایش حقوق به طور پیش‌فرض 10 درصد تعیین شده بود. در این باره نوبخت - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی - عنوان کرده بود که با توجه به پیش‌بینی تورم کمتر از 12 تا 13 درصدی در سال 1395، میزان افزایش حقوق کارکنان کمتر از 10 درصد نخواهد بود. گزارش سرویس اقتصادی ایسنا در این رابطه، پربازدیدترین مطلب ایسنا در روزهای اخیر محسوب می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

ایسنا +

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير