کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵

طرح استیضاح وزیر آموزش وپرورش

با همکاری نمایندگان 3 فراکسیون

طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس کلید خورد

طرح استیضاح فانی مدتی است که تهیه شده و با توجه به استقبال زیاد نمایندگان از طرح استیضاح، پیش بینی می شود تعداد امضاها در همان مرحله اول به 100 امضا برسد.

صراط: عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس خبر داد.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان کلید خوردن طرح استیضاح فانی گفت: با توجه به گذشت سه ماه از آغاز به کار مجلس دهم، مطالبات مردم و معلمان سبب شد تا جمعی از نمایندگان فارغ از گرایشات فراکسیونی خود، خواستار استیضاح وزیر آموزش و پرورش باشند.

وی افزود: طرح استیضاح فانی مدتی است که تهیه شده و با توجه به استقبال زیاد نمایندگان از طرح استیضاح، پیش بینی می شود تعداد امضاها در همان مرحله اول به 100 امضا برسد.

مقصودی تصریح کرد: جمع زیادی از نمایندگان به صورت شفاهی و پیامکی نیز آمادگی خود را برای امضای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده اند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها در پایان خاطر نشان کرد: طراحان و امضاکنندگان طرح استیضاح فانی از هر سه فراکسیون امید، مستقلین و ولایت هستند و هدف آنها حفظ حقوق و منافع فرهنگیان و 12 میلیون دانش آموز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۸
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير