کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

ذوق زدگی افتاب یزد از پخش ناخواسته - و البته شاید هم خواسته و موذیانه‌ی -بخش هایی از ربنای شجریان در یکی از قسمت های یک سریال در یکی از شبکه های صدا و سیما در خور تعجب است.

این مطلب نشان می‌دهد دغدغه های عمیق فرهنگی در جریان برخی تمایلات سیاسی تا حد رقت انگیزی سقوط کرده است!

محمد رضا شجریان که در جریان کودتای 88 ضمن حمایت صریح از سران فاسد و خائن فتنه ، به کارشناس ثابت تلویزیونهای سازمانهای جاسوسی بریتانیا و آمریکا تبدیل گشته بود و به انحا مختلف از اسلام و ملت ازاده ایران برائت می‌جست چندیست که مجددا به مرکز توجه جریانات اصلاح طلب، رسانه های خط نفاق جدید و تلویزیونهای ماهواره‌ای بیگانه تبدیل شده. تا جاییکه پخش چند ثانیه از ربنای او در بخش هایی از یکی از قسمت های یک سریال در یکی از شبکه های صدا و سیما بخشی از صفحه فرهنگی روزنامه آفتاب یزد را به خود اختصاص میدهد.

گفتنی است اسنادی وجود دارد که یک جریان مشکوک در داخل صداوسیما با هماهنگی بیرونی، هر از گاهی صدای نحث این ضدانقلاب فراری را در شبکه‌های فرعی (همچون شبکه مستند) پخش می‌کند و گرای آن را به توپخانه عملیات روانی فتنه می‌دهد تا پروپاگاند رسانه‌ای آن را انجام دهد! اسناد این اقدامات جهت برخورد قاطع صداوسیما متعاقبا تقدیم عزیزان رسانه ملی خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

شجریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير