کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، بخش نظارت دبیرخانه کارگروه در راستای معرفی مراکز فروش فعال در حوزه عرضه لباس های اسلامی-ایرانی اقدام به بررسی کارشناسانه و دقیق مراکز فروش این محصولات کرده که در آخرین بررسی ها از مناطق مختلف شهر تهران شامل پونک، هفت تیر، ستارخان، جمهوری اسلامی، رسالت، سیدخندان، قزوین، خاوران و ستاری تعداد 121 فروشگاه و نمایندگی های استانی جدید دیگر معرفی شدند.
این مراکز در پایگاه الکترونیکی ایران مد برای بهره مندی مخاطبان از توانمندی تولیدکنندگان آثار ایرانی-اسلامی معرفی شده اند.
بر اساس گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، تا کنون 645 مرکز فروش و عرضه لباس های اسلامی-ایرانی در تهران شناسایی و ثبت شده که سایر فروشگاه ها و عرضه کنندگان کالاهای منطبق با الگوهای اسلامی-ایرانی می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی www.iranmode.com نسبت به ثبت نام و حضور ناظران این کارگروه جهت بررسی و تأیید اقدام کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير