کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین، سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد از این به بعد شهرهای ریاض، جده و ابها اهداف مشروع ما هستند.

سخنگوی ارتش یمن با اعلام این خبر تاکید کرد که تعداد کشته‌هایی که امارات به آن اعتراف کرده است 45 نفر اعلام شده ولی این تعداد بیشتر از 75 نفر است.

ارتش یمن روز جمعه با شلیک یک موشک توشکا به پادگان افسران اماراتی، سعودی و بحرینی در مارب واقع در شرق صنعا پایتخت یمن تعداد زیادی از آنها را کشته یا زخمی کرد.

امارات رسما کشته شدن 45 تن از نظامیان خود را تایید و عربستان هم به 10 نفر اعتراف و بحرین نیز کشته شدن 5 نفر را  تایید کرد.

جنگنده‌های اماراتی و سعودی در تلافی شکست سنگین روز جمعه که از آن به عنوان روز سیاه ائتلاف عربی در یمن یاد می شود از صبح روز شنبه مناطق مختلف یمن را بمباران کردند که بر اثر آن 27 تن از شهروندان یمنی به شهادت رسیدند.

تداوم حملات جنون آمیز ارتش سعودی به یمن درپی تلفات سنگین

جنگنده های ارتش سعودی بویژه بعد از تلفات گسترده اخیر در استان مارب، مناطق مختلف بحرین را بارها به طور جنون آمیز بمباران کردند.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، هواپیماهای ارتش سعودی منطقه حرض و گمرک آن و مثلث میدی و روستایی در بخش عبس در استان حجه یمن را هدف قرار دادند.

این هواپیماها همچنین سه بار به منطقه القمع در بخش کتاف در استان صعده واقع در شمال یمن حمله کردند.

جنگنده های سعودی چهار بار نیز منطقه مذاب در بخش الصفراء در استان صعده را بمباران کردند.

این جنگنده ها همچنین کامیون های حامل مواد غذایی را در جاده ارتباطی استانهای شبوه و البیضاء هدف قرار دادند.

جاده صنعا به مارب و چهار راه الجوف در شمال یمن نیز شاهد بمباران جنگنده های سعودی بود.

این جنگنده ها بیش از 30 بار مناطق مختلف استان مارب را بمباران کردند.

منابع محلی گفتند: جنگنده های متجاوزان بخش صرواح و کوه هیلان را 12 بار بمباران کردند که در جریان آن یک نفر شهید و خسارتهایی به خانه های مردم وارد شد.

آنها همچنین منطقه الفراشه در بخش حریب را پنج بار هدف قرار دادند که به انهدام یک مسجد و چند خانه منجر شد.

این حملات جنون آمیز ارتش سعودی و همدستانش به یمن در پی عملیات موفقیت آمیز ارتش و نیروهای کمیته های مردمی یمن در حمله به فروگاه صافر در استان مارب روی داد.

این نیروها یک فروند موشک بالستیک "توچکا" به این فرودگاه شلیک کردند که باعث انفجار انبار مهمات آن شد. مسئولان اماراتی به کشته شدن 45 نظامی خود و مسئولان سعودی به کشته شدن 10 نظامی خود در این حملات اذعان کردند. در این حملات پنج نیروی مسلح بحرینی نیز کشته شدند.

این درحالی است که برخی منابع محلی از انتقال جسد 103 نفر از این فرودگاه خبر داده اند.

ارتش سعودی و همدستانش از چند هفته پیش درحال استقرار نیرو، تجهیزات پیشرفته نظامی و سلاح و بالگرد در این فرودگاه بودند و قصد داشتند از آن به عنوان نقطه آغاز یورش به شهر صنعا استفاده کنند.

در حمله نیروهای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن به این فرودگاه سه فروند بالگرد آپاچی نیز منهدم شد.

در همین حال رابطه بود که، سخنگوی ارتش یمن نیز اعلام کرد: امارات به کشته شدن 45 نظامی خود در این حمله اذعان کرد؛ در صورتی که شمار آنها از 75 نفر بیشتر است.

خنثی سازی یورش سعودی‌ها و حملات موشکی به مواضع آنها

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش ارتش سعودی برای پیشروی به موضع نظامی النصر در منطقه جیزان در داخل خاک عربستان را خنثی کرده و شماری از نظامیان سعودی را کشتند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشتر این موضع نظامی سعودی را به تصرف خود در آورده بودند.

شماری از نظامیان سعودی نیز در پی گلوله باران تجمع آنها در روستای غاویه در منطقه جیزان کشته شدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع وادی ابوصلول، ودادی الملح، المصفق و الخوجره نظامی ارتش سعودی در منطقه الطوال را موشک باران کردند که به فرار گروهی نظامیان سعودی منجر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

یمن

نظرات  (۱)

هم‌پیمانی دولت‌های غربی و عربی برای سرکوب انقلاب مردم یمن، که با معرکه‌گردانی رژیم مرتجع عربستان سعودی، آغاز شده است انسان را به یاد جنگ تحمیلی هشت ساله علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی می‌اندازد. آن‌روزها هم مستکبرین عالم و مرتجعین منطقه، صدام را برای نابودی جمهوری‌اسلامی، کوک کرده بودند و از هیچ کمکی هم فروگذار نکردند. فقط در شش ماه اول جنگ تحمیلی، چهار کشور عربستان، کویت، امارات و قطر، بیش از ۲۳ میلیارد دلار به صدام کمک کردند. اما نتیجه چه شد؟ حتی یک وجب از خاک پاک کشورمان هم از دست نرفت و عراق هم به عنوان متجاوز شناخته شد. امروز هم شباهت انقلاب اسلامی یمن با انقلاب اسلامی ایران -از این جهت- جالب توجه است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير