کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
تعداد کشته‌ شدگان سیلاب به 14 نفر رسید
به گزارش بسیج، اسماعیل نجار، درباره تشریح اقدامات صورت گرفته در سیلاب شب گذشته در کن و سولقان و همینطور استان البرز شهرستان کرج و روستای سیجان اظهار داشت: از دقایق نخستین روز حادثه نیروهای امداد و نجات در محل حضور پیدا کردند و خدمات لازم را به سیل‌زدگان ارایه کردند.

وی گفت: در بخش روستای سیجان نهایتاً 6 نفر جان خود را از دست داده‌اند و در کن و سولقان نیز تعداد جانباختگان به 8 نفر افزایش یافته است و نهایتاً در این حادثه سیلاب 14 نفر جان خود را تا کنون از دست داده‌اند. 

نجار یادآور شد: عملیات امداد و نجات و همینطور جستجو برای پیدا کردن افراد مفقود شده ادامه دارد و همچنان 12 نفر مفقود شده‌اند که به احتمال زیاد 2 نفر از این افراد نیز جان خود را از دست داده‌اند و با احتمال فوت این 2 نفر تعداد کشته شدگان به 16 نفر افزایش خواهد یافت. 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: تیمی برای بررسی میزان خسارت وارده تشکیل شده است و بنده نیز تا دقایق دیگر به بخش کن و سولقان خواهم رفت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

سیلاب

کشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير