کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
موگرینی: توافق هسته‌ای ایران موجب اعتماد سازی مجدد خواهد شد
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اسپاتنیک، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه تصریح کرد که پیمان هسته‌ای با ایران موجب اعتمادسازی مجدد در بین کشورهای همسایه خواهد شد و به حل و فصل درگیری های کنونی در خاورمیانه به خصوص در یمن و سوریه کمک خواهد کرد.
موگرینی در جمع خبرنگاران در شهر بروکسل گفت: این توافق یک امکان برای اعتمادسازی مجدد بین ایران و کشورهای همسایه و بین ایران و جامعه بین المللی است. اتحادیه اروپا آماده است تا این بازسازی اعتماد در منطقه را تسهیل کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت: توافق هسته‌ای ایران تبعات مثبتی برای حل و فصل مسائل امنیتی بزرگ خاورمیانه از جمله در سوریه و یمن خواهد داشت. این توافق نشانگر کارایی دیپلماسی بین المللی است.
ایران و قدرت های جهانی سه شنبه 23 تیرماه رسما دستیابی به برنامه جامع اقدام مشترک را اعلام کردند.
شورای امنیت سازمان ملل امروز دوشنبه طی جلسه‌ای قطعنامه‌ای که قطعنامه‌های پیشین ضد ایرانی این نهاد را لغو کرده و تحریم‌ها علیه تهران را برخواهد چید، با 15 رأی موافق و بدون رأی مخالف تصویب کرد.
سید عباس عراقچی گفت: امروز پس از تصویب پیش نویس قطعنامه درباره لغو تحریم های ایران در شورای امنیت، وزارت امور خارجه ایران بیانیه ای صادر و اعلام می کند که دیگر، مشروعیت تحریم ها و محدودیت ها را به رسمیت نمی شناسیم و تمامی آنها غیر معتبر است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

مذاکرات هسته ای

موگرینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير