کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

1433925809437_hanie hosseinipour-11.jpg

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد هزینه‌های دریافتی از مشتریان در سیستم خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو نتوانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به طور معمول برخی از مصرف‌کنندگان ایرانی تمایلی به مراجعه به سیستم خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو نداشته و معتقدند هزینه‌های خدمات ارائه شده از سوی این شرکتها بیشتر از واحدهای صنفی غیر نمایندگی فعال در این حوزه است.

در این زمینه در ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز مشخص شده که شاخص "هزینه‌های دریافتی از مشتریان" به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در این حوزه از سطح رضایت پایینی در بین مشتریان ایرانی برخوردار بوده است.

این وضعیت در حالی است که مصرف‌کنندگان ایرانی از سایر خدمات اصلی ارائه شده از سوی عرضه‌کنندگان خودرو در ایران نیز راضی نیستند؛ به‌گونه‌ای که براساس ارزیابی صورت گرفته، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

خدمات

خودرو

خودروساز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير