کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

مدعی خادم الحرمین به جان مسلمین افتاده است

به گزارش خبرگزاری بسیج، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا  والعمل لبنان، در گفت‌و‌گو با رسا درباره وقایع پیش آمده در اراضی اشغالی کرانه باختری سخن گفت و بیان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان اسرائیلی در مسجد الاقصی و به طور کلی در کرانه باختری، مصداق بارز ظلم علیه مسلمانان مظلوم فلسطین است که بدون توجه به جهان عرب و اسلام به جنایت‌های خود ادامه می دهند.


وی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه عالمان دینی در شرق و غرب دنیا دانست و افزود: مسلمانان در سراسر دنیا باید نسبت به اهانت شهرک نشینان نسبت به شعائر اسلام و هجوم آنان به مسجد الاقصی اعتراض کنند. حمایت از قبله اول مسلمانان وظیفه‌ای بر دوش ‌ملت‌های عربی اسلامی است.


این عالم اهل سنت لبنان ادامه داد: بر اساس فرمایش رسول گرامی اسلام(ص)، اگر مسلمانی نسبت به امور مسلمان اهتمام نداشته باشد از دایره اسلام خارج شده است؛ از  این رو مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید در صف واحد قرار گرفته و با تکیه بر نقاط مشترک، با تهدیدات پیش روی جهان اسلام مقابله کنند. آمریکا مهمترین تهدید جهان اسلام است که ایران را نماد مبارزه با آن می دانیم. ایران اسلامی توانسته است به واسطه مقاومت در مقابل استکبار جهانی به پیشرفت دست یابد و ما به عنوان اهل سنت لبنان به این کشور اسلامی که به دشمنی با رژیم صهیونیستی و آمریکا ایستادگی کرده، افتخار می‌کنیم.


شیخ احمد قطان، اقدام شهرک نشینان صهیونیستی مبنی بر آتش زدن خانه یکی خانواده فلسطینی را محکوم کرد و گفت: این اقدام که منجر به سوختن طفل بی گناه فلسطینی در آتش شد، نشان از میزان کینه صهیونیستی‌ها نسبت به مسلمانان دارد.


رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان نسبت به شعارهای تفرقه افکنانه میان مسلمانان در منطقه هشدار داد و تصریح کرد: مسلمانان باید نسبت به فتنه افروزی های دشمن در منطقه هوشیار باشند و نگذارند که افراط گرایان از غفلت ما سوء استفاده کرده و با ایجاد تنش‌های قوی صفوف اتحاد ما را برهم زنند. 
 
وی در ادامه گفت و گو با خبرنگار رسا به موضع گیری های عربستان سعودی در قبال مساله فلسطین اشاره کرد و گفت: عربستان سعودی، به عنوان یک کشور عربی اسلامی، هیچ گاه در زمینه آزادسازی قدس شریف اقدام مثبتی انجام نداده است و با دشمنی‌های خود علیه مردم مسلمان یمن، از مسیر حقیقی یک کشور اسلامی به کلی خارج شده است.


این عالم اهل سنت لبنان به تشریح انتظارات کشورهای اسلامی از عربستان سعودی به عنوان کشور مدعی خادم الحرمینی پرداخت و گفت: مسلمانان از دولتمردان عربستان توقع داشتند که این کشور با امکانات نظامی که در اختیار دارد با اسرائیل غاصب به مقابله بپردازد و به رهایی مظلومان فلسطین از چنگال استعمارگران صهیونیستی کمک کند، اما متاسفانه عربستان با استفاده از سرمایه کلان خود به جان مسلمانان یمن افتاده است.
 
شیخ احمد قطان در پایان به منافع مشترک صهیونیست‌ها و گروه‌های تکفیری در منطقه اشاره و تصریح کرد:هیچ گاه دیده نشده که عناصر تروریستی تکفیری با نیروهای نظامی اسرائیلی درگیر شوند و این مساله به دلیل وجود اهداف مشترک تروریستی بین این دو است. گروه‌های تکفیری تروریستی که داعیه اسلام دارند با استکبار جهانی دست به دست هم داده تا به جنگ جهان عرب  و اسلام آمده و به راحتی خون مسلمانان را می ریزند. پیوند تکفیری‌ها با غده سرطانی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی خطر بزرگی را برای جهان اسلام به وجود آورده است که نه به شیعه رحم خواهد کرد و نه به سنی؛ بلکه برای بشریت یک تهدید به شمار می‌رود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

عربستان

مسلمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير