کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

کم کاری مسوولین در حوزه فضای مجازی

سید محمد بیاتیان عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مقام معظم رهبری بحث تشکیل شورای عالی فضای مجازی را دستور فرمودند.

بیاتیان با بیان اینکه وظایف این شورا مشخص است ولی جلسات آن به صورت منظم برگزار نمی شود افزود: طبیعتا در بومی سازی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هم ما دچار مشکل خواهیم شد و این به کم کاری در حوزه سیاست گذاری و اجرا بر می گردد.

وی گفت: یکی از کارکردهای شورای عالی فضای مجازی به ریاست آقای رئیس جمهور و با حضور رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس همین است که باید در این زمینه کم کاری ها را جبران کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: زیر ساخت ها و مسائل اجرایی این قضیه بر می گردد به تکالیفی که در شورای عالی فضای مجازی باید برای دستگاه ها و وزارتخانه ها به وجود بیاید چه وزارت ارتباطات، وزارت ارشاد و چه شرکت مخابرات و چه دانشگاه ها و بخش خصوصی.

بیاتیان تأکید کرد: ما در حال حاضر در بحث فضای مجازی هیچ سیاست درست و حسابی نداریم بعضی وقتها که به نفعمان است فضا را باز می کنیم جایی که به ضررمان است محدودیت اعمال می کنیم.

نماینده مردم کردستان با اشاره به اینکه : باید همه چیز چهارچوب قانونی داشته باشد خاطرنشان کرد: بعضی از مباحث در همین شبکه های مجازی مطرح می شود که خلاف امنیت ملی است یعنی اگر در تریبون های رسمی گفته شود گوینده آن باید طبق قانون مجازات شود ولی در این فضا ها هیچ قانونی نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

بسیج

بیاتیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير