کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از افزایش قیمت 8 تا 10 درصدی محصولات این شرکت در صورت تصویب خبر داده و گفت: مرحله بعدی تغییر قیمتها براساس نرخ تورم و بر مبنای فرمول مشخص شده و تایید مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.

رضا تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پیگیری 16 ماهه گروه خودروسازی سایپا در حال به نتیجه رسیدن است و مجوزهای لازم برای افزایش 8 تا 10 درصدی قیمت خودرو صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به تورم بخشی صنعت خودرو براساس فرمول شورای رقابت، این افزایش قیمت با کمترین میزان ممکن و برای جبران بخشی از زیانهای انباشته شرکتهای خودروسازی در سالهای گذشته است.

تقی‌زاده با اشاره به سیاست ضد تورمی دولت مبنی بر عدم افزایش یک باره قیمتها، خاطرنشان کرد: در صورت تصویب، افزایش قیمت 8 تا 10 درصدی اعمال و در مرحله بعدی تغییر قیمتها براساس نرخ تورم، بر مبنای فرمول مشخص شده و تایید مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.

وی اظهار کرد: این افزایش قیمت برای پرداخت افزایش هزینه‌های سال جاری به نسبت سال گذشته است بنابراین باعث افزایش درآمد خودروسازان نخواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

خودرو

خودروساز

خودروسازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير