کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

دخالت نظامی روسیه مانع پایان دادن به حکومت بشار اسد است

به گزارش خبرگزاری بسیج، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در سخنانی تأکید کرد: گسترش دخالت نظامی روسیه در سوریه نشان می‌دهد بشار اسد رئیس جمهور سوریه نگران است و برای دریافت کمک به مشاوران نظامی روسی روی آورده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ایالات متحده می‌خواهد با روسیه تعامل داشته باشد چرا که دخالت نظامی روسیه می‌تواند مانعی برای دستیابی به یک راهکار سیاسی با هدف پایان دادن به حکومت بشار اسد باشد.

اوباما در نشستی با حضور نظامیان آمریکایی در سالگرد حملات 11 سپتامبر گفت: آمریکا به روسیه خواهد گفت که حمایت از بشار اسد محکوم به شکست خواهد بود.

اظهارات اوباما در شرایطی است که مقام‌های آمریکایی طی روزهای اخیر ادعاهایی را در خصوص حضور نیروهای نظامی روسی در خاک سوریه مطرح کرده‌اند.

دو مقام آمریکایی روز جمعه اعلام کردند که ایالات متحده بر این باور است که حدود 200 تفنگدار دریایی روسیه در یک پایگاه هوایی نزدیک شهر لاذقیه سوریه حضور دارند.

این مقامات که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که تعداد نیروهای روسی طی روزهای اخیر افزایش یافته است. یکی از این مقامات تخمین زد که اغلب نیروهای روسی در حال آماده‌سازی این پایگاه هوایی برای استفاده‌های آتی هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

اوباما

بشاراسد

روسیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير