کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید اوحدی گفت: اتفاق سقوط بالابر در مسجدالحرام ساعت 17 بعد از نماز عصر رخ داد و یکی از چرتقیل های بسیار سنگینی که کارهای ساختمانی داخل مسجد را انجام داد، به دلیل طوفانی که سرعت بیش از 80 کیلومتر بود، روی سقف مسجدالحرام سقوط کرد که باعث صدمه زائرانی که در داخل مسجد بودند، شد.

وی ادامه داد: تا به این لحظه کشور عربستان آمار کشته شدگان در این حادثه را 110 نفر و آمار مجروحین را نیز بیش 250 نفر اعلام کرد، البته به نظر می رسد این تعداد کشته شدگان بیشتر از این آمار باشد.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: عوامل ما هم مرکز پزشکی حج و زیارت و هم کمیته امداد گمشدگان، بسیج شدند و هم در داخل مسجد و هم در بیمارستان های مکه اقدام به شناسایی زائران ایرانی کردند که 31 زائر را در بیمارستان های مکه شناسایی شدند. از این تعداد 5 زائر را به بیمارستان حج و زیارت در مکه منتقل کردیم که عمدتا به صورت سرپایی مداوا شدند و از بمیارستان نیز ترخیص شدند. 6 نفر جراحت بیشتری داشتند که در بیمارستان های نور و ملک القطر بستری شدند.

اوحدی با بیان اینکه سیف الله اسدی از همدان بر اثر این حادثه فوت کرده است، افزود: 5 زائر دیگر در بیمارستان های عربستان بستری هستند که البته کارهای درمانی آنها با موفقیت انجام شده و امیدواریم تا پایان این هفته آنها نیز مرخص شوند.

وی درباره زائری که وی وخیم اعلام شده بود، خاطر نشان کرد: وی مشکوک به ضربه مغزی بود که دیشب عمل آن با موفقیت انجام و در بیمارستان نور نیز بستری است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

ایران

زاءر

مکه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير