کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
دلواپس از دشمنی آمریکا جرم است، اما به راحتی می‌توان دلواپس برخورد با کسانی شد که خط دشمنی با فرهنگ اسلامی...

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

پس از استقرار دولت یازدهم و تکیه علی جنتی بر کرسی وزارت ارشاد ، انتظار می رفت که دولت و و وزرات ارشاد به آرتیست های حامی فتنه چراغ سبز نشان دهند.مجوز اکران به برخی فیلم‌های تابلو دار ،8 برابر شدن اعطای مجوز به کنسرت ها‌ی هنجار شکن و همچنین باز کردن پای کتب نویسندگان معاند به عرصه‌ی نشر کشور از جمله‌ی این اقدامات بود.

اوایل امسال فیلم ضد انقلابی «رخشان بنی اعتماد» که خود از حامیان کودتای آمریکایی اسرائیلی سال 88 نیز می باشد ، با سر و صدا و حمایت رسانه‌های مکتوب و اینترنتی حامی فتنه سریعا در نوبت اکران قرار گرفت.

«قصه‌های» رخشان بنی اعتماد با اینکه از نظر فیلمانه و بازی ضعف‌های چشم گیری داشت اما به علت داشتن دیالوگ‌های ضد انقلاب و به عبارتی تبدیل شدن به بیانیه‌ای علیه نظام و نمایش چهره‌ی فاسد از دستگاه قضایی با سوت و کف رسانه‌های بیگانه و بالخص پادوهای داخلی آنان همراه شد!اکنون پس از چندی اکران این فیلم علیه نظام آن هم بر سر در سینماهای داخل کشور با مجوز وزارت ارشاد ، به سبب مطالبات مردمی نمایندگان مجلس را بر ان داشت تا علی جنتی را برای پاسخگویی در این خصوص احضار کنند.

احضار علی جنتی به مجلس دلواپسی پادو‌های تهاجم فرهنگی را در پی داشت . «شرق» ارگان مطبوعاتی حامیان کودتای سال 88 و از پادو‌های جریان استحاله‌ی فرهنگی کشور با نگرانی نوشت :«علی جنتی به دلیل صدور مجوز اکران «قصه‌ها» به مجلس می‌رود. مهرداد بذرپاش، عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، پیش از پایان نشست علنی روز گذشته (سه‌شنبه) پارلمان موارد اعلام‌وصولی را قرائت کرد.
سؤال زهره طبیب‌زاده و فاطمه آلیا، نمایندگان تهران در مجلس، از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مورد علت صدور مجوز اکران «قصه‌ها» اعلام‌وصول شد. پیش از اکران این فیلم، مدتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از نمایش «قصه‌ها» ممانعت به عمل آورده بودند.»

گفتنی است از منظر جریان فتنه صهیونیستی 88 دلواپس از دشمنی آمریکا جرم است، اما به راحتی می‌توان دلواپس برخورد با کسانی شده که خط دشمنی با فرهنگ اسلامی و انقلابی ملت ایران را به افکار عمومی پمپاژ می‌کنند!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير