کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

به گزارش خبرگزاری بسیج، عناصر تروریستی داعش پس از حملات هوایی جنگنده‌های روسیه در حال فرار از شهر «رقه» سوریه هستند.

وبگاه خبری «النشره» لبنان به نقل از منابع محلی حاضر در رقه گزارش داد که شمار زیادی از خانواده‌های عناصر خارجی داعش رقه را به مقصد عراق ترک کرده‌اند و در خیابان‌های رقه شمار زیادی از مسلحان داعش دیده نمی‌شود».

به گزارش این وبگاه، در روستای «تل السمن» واقع در شمال رقه شمار زیادی از عناصر داعش که وظیفه حمایت از این روستا را بر عهده داشتند به همراه دهها تن از عناصر تروریستی این گروه فرار کرده اند.

 

بنا بر این گزارش، جنگنده‌های روس در روستاهای «المریعیة»، «البوعمر» و «البولیل» واقع در رقه حملات گسترده‌ای را علیه مواضع داعش ترتیب دادند و دهها نفر از آنها را کشتند.

حملات جنگنده‌های روس به تروریست‌ها در خاک سوریه از چهارشنبه (8 مهر) آغاز شده و بنابر برخی گزارش‌ها، تلفات سنگینی به این گروه‌های تروریستی وارد شده است.

در حالی که ائتلاف غربی ضد داعش، تنها گروهک تروریستی داعش را فقط در مناطقی خاص و به شکل محدود هدف حملات خود قرار می‌دهد، روس‌ها تمام گروه‌های تروریستی را در خاک سوریه هدف حمله قرار داده‌اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

داعش

سوریه

عراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير