کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث و تحولات منطقه و همچنین موضوع هسته‌ای اظهار کرد: از نظر راهبردی آمریکا و اسرائیل در مذاکره هسته‌ای در مقابل ایران دچار خسارت شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شهادت سردار سلحشور سپاه اسلام حسین همدانی را به رهبر معظم انقلاب، مردم و خانواده ایشان تسلیت گفت و افزود: این مرد استوار جبهه‌ها که هم در میدان دفاع مقدس و هم در میدان مبارزه با صهیونیست‌ها و تروریست‌ها و هم در میدان مبارزه فرهنگی با سرزندگی و فکر خلاق و عمل صالح حاضر بود آخرین روزهای عمر خویش را وقف مجاهدتی برای نجات برادران مسلمان سوریه از چنگال ستمکاران تروریست نمود.

وی افزود: قطعاً خون آن سردار مجاهد، حرکت رهایی بخشی که وی دنبال می‌کرد به نتیجه خواهد رساند.

رئیس قوه مقننه در ادامه با اشاره به حوادث اخیر منطقه اظهار کرد: در این روزها اقداماتی در منطقه رخ داده که نشانگر ازهم گسیختگی روانی میدان‌داران بیرحم است که هر یک گوشه‌ای از بار فساد و تباهی در منطقه را به دوش می‌کشند.

وی در ادامه افزود: از طرفی رژیم صهیونیستی از مجال بهم ریختگی اوضاع کشورهای اسلامی بهره جست و به قبله اول مسلمانان توهین کرد و درب مسجد بیت‌المقدس را به روی غیرمسلمانان باز نمود و مانع ورود مسلمانان گردید و در این راه از شکنجه و کشتار مسلمانان دریغ نکرد.

لاریجانی خاطرنشان کرد: تأسف‌آور این است که صدایی از کشورهای اسلامی هم بلند نشد. این بی‌غیرتی در کنار آن رفتار نابکارانه رژیم صهیونیستی ملت مسلمان و مظلوم فلسطین را به خود آورد و این روزها صحنه‌های درخشنده‌ای از مقاومت را شاهد هستیم. گرچه در چند ماه اخیر متأسفانه برخی اقدامات بخشی از نیروهای مقاومت و بحث مذاکره برای آتش‌بس دروغین آنان را به رخوت کشاند اما این تحرک می‌تواند همبستگی آنان را در راه مقاومت افزایش دهد، اما وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در این ماجرا با چراغ سبز قدرت‌های بزرگ و فرصت‌طلبی اسرائیل سامان یافت.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: از طرف دیگر کشتار وحشیانه در بیمارستان افغانستان توسط هواپیماهای آمریکایی و نمونه‌ای دیگر کشتار وسیع مردم بی‌پناه یمن آن هم در مجلس عروسی توسط هواپیماهای سعودی نمونه‌هایی از اقدامات عجیب در روزهای گذشته است که اوج قساوت قلب و بهم‌ریختگی اعصاب آنان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: آیا با این وحشی‌گری نامی جز شیطان رجیم به آمریکا می‌توتان داد. از طرف دیگر اقدامات تروریستی کثیف در ترکیه که جان ده‌ها نفر مسلمان را گرفت گوشه دیگری از بحران منطقه را نشان می‌دهد که امیدواریم دوستان ترکیه در این ماجرا توجه جدی به داستان تروریست‌های منطقه پیدا کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه این اقدامات یک سمت و سوی خبیثانه دارد که کشورهای اسلامی را دچار درگیری امنیتی و بحران وجودی کند. شاید بعد از جنگ جهانی دوم هیچ‌گاه منطقه دچار چنین آشفتگی وسیعی نبوده است و به نظر می‌رسد طراحی جدیدی برای منطقه شکل گرفته تا بیداری اسلامی را سد نماید و با انحرافی در ساختار منطقه نظم جدید را تحمیل نماید.

وی خاطرنشان کرد: به همین جهت ائتلاف ضدتروریسم امروز به یک رسوایی سیاسی برای آمریکا و هم‌پیمانان آنان تبدیل شده است، کاملاً مکشوف شده که آنان با تروریست‌های داعش به جای مبارزه بازی می‌کنند و پروازهای شناسایی زیادی دارند اما عملیات محدود آن هم در جاهای خاص و نه تجمعات آنان انجام می‌دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۹
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

برجام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير