کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که قرار است «برجام» از روز یکشنبه وارد مرحله بعدی شود، مقام‌های آمریکایی نگرانند که انتظارات تهران از سرعت نشان دادن پایبندی به برجام و رفع تحریم‌ها غیرواقع‌بینانه است.

وبگاه نشریه آمریکایی «پالیتیکو» روز شنبه ضمن اعلام این خبر به اظهارات حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران اشاره کرد که هفته گذشته گفته بود تحریم‌ها، ظرف یک تا دو ماه آینده که ایران احرای برجام را آغاز می‌کند، رفع خواهند شد.

پالیتیکو می‌نویسد: «تقویم زمانی روحانی، ممکن است به غایت خوش‌بینانه باشد. بسیاری از کارشناسان مسائل هسته‌ای از جمله کارشناسان وزارت انرژی دخیل در مذاکرات هسته‌ای ایران بر این باورند که انجام اقدامات مورد نیاز توسط ایران ممکن است 6 ماه یا بیشتر زمان ببرد.» 

یک مقام ارشد دولت آمریکا با بیان اینکه «ایران باید پیش از برخورداری از امتیاز رفع تحریم‌ها، اقدامات زیادی انجام دهد» گفته رسیدن به این مرحله «دست‌کم چندین ماه» زمان می‌برد.

رابرت آینهورن، مذاکره‌کننده هسته‌ای اسبق  آمریکا می‌گوید: «هیچ راهی برای اینکه بتوانیم این کار را به طور مناسب یا موثر ظرف چند هفته انجام دهیم، وجود ندارد.»

این نشریه در پایان به انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران اشاره کرده و نوشته این انتخابات می‌تواند توازن قدرت در ایران را تغییر دهد.

پالیتیکو از قول یک تحلیلگر می‌نویسد: «این انتخابات تعیین خواهند کرد که آیا روحانی و هم‌قطارانش می‌توانند روی سرمایه سیاسی ناشی از برجام سرمایه‌گذاری کرده و این کشور را از گذشته رها کنند یا خیر.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

برجام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير