کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش از تهیه دستورالعمل پیشنهادی بخشی تحت عنوان «برنامه ویژه مدارس» در جدول دروس سال آینده خبر داد.

محمود امانی طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دروس پیشنهادی مقطع متوسطه با توجه به تغییر ساختار آموزشی و در صورت تصویب طرح سامانبخشی رشته‌ها و شاخه‌های تحصیلی اظهار کرد: باید منتظر بمانیم تا جدول دروس پیشنهادی سازمان پژوهش در شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب برسد.

وی افزود: یکی از پیشنهادات ما این است که در برنامه هفتگی تمام مدارس، بخشی تحت عنوان "برنامه ویژه مدرسه" طراحی شود که محوریت آن با خود مدرسه باشد.

مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از نیازسنجی و تولید محتوا گرفته تا نحوه ارائه و ارزشیابی این برنامه برعهده خود مدارس است، عنوان کرد: دستورالعمل خوبی در این زمینه تهیه شده و امید است از این رهگذر بند 5-5 و 13-2 سند تحول بنیادین را عملیاتی کنیم.

امانی طهرانی ادامه داد: این برنامه برای همه پایه‌ها و تمام مقاطع طراحی شده است. ما تنها چارچوب را مشخص می‌کنیم و مدارس محتوا را معین می‌کنند و دستشان برای تولید محتوا باز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير