کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: پیگیر اختصاص اعتبار چند برابری نسبت به سال ٩٤ در لایحه بودجه ٩٥ برای برنامه‌های حوزه زنان و خانواده هستیم.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،افزود: انتظار داریم هر کدام از دستگاه‌های اجرایی که در حوزه زنان، وظایف ذاتی دارند، برنامه و بودجه مشخصی را سالیانه برای این حوزه پیش بینی کنند. در این جهت مکاتبات لازم را برای الزام این دستگاه‌ها با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام داده‌ایم.

وی در ادامه گفت: در خصوص اختصاص ٣١ ردیف اعتباری به استانها جهت انجام فعالیتهای مربوط به امور زنان و خانواده (مشابه لایحه بودجه ٩٤که در مجلس به هنگام بررسی حذف شد) و افزایش سرانه بهداشتی زنان زندانی هم اقداماتی انجام داده‌ایم.

به گزارش ایسنا، به گفته اطهره نژادی - معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری- بودجه سال 94 معاونت امور زنان و خانواده معادل 150 میلیارد ریال است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

معاونت امور زنان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير