کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

خبر واکنش ایران به حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در صنعا در صدر اقبال مخاطبان ایسنا در هفته گذشته قرار گرفت.

در ادامه، 5 مطلب پربازدید ایسنا در هفته گذشته را مرور می‌کنیم؛ پربازدیدهایی که چهارتای آنها به پس‌لرزه‌های شهادت شیخ نمر و قطع رابطه عربستان با ایران بازمی‌گردد و در این میان یک مطلب نیز انتخاباتی است:

5. گزارش روز دوشنبه ایسنا از تازه‌ترین اخبار و تحولات پس از قطع رابطه عربستان با ایران، پنجمین مطلب پربازدید این خبرگزاری در هفته گذشته بود.

4. بامداد دوشنبه آمریکا در واکنش به اقدام عربستان جهت قطع روابط دیپلماتیک با ایران، تعامل کشورهای منطقه با یکدیگر را خواستار شد.

3. خبر قطع روابط دیپلماتیک عربستان با ایران، سومین مطلب پربازدید ایسنا در هفته گذشته بود.

2. گزارش ایسنا از آخرین وضعیت داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس و خبر تائید صلاحیت 2299 نفر در تهران توسط هیات‌های اجرایی، دومین مطلب این خبرگزاری در هفته گذشته بود که بیشترین مخاطب را داشت.

1. واکنش روز پنجشنبه ایران به حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در صنعا در صدر اقبال مخاطبان ایسنا در هفته گذشته قرار گرفت. سخنگوی وزارت امور خارجه حمله موشکی هواپیماهای عربستان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا را که موجب واردشدن خسارت‌هایی به ساختمان سفارت و زخمی‌شدن تعدادی از نیروهای حفاظت نمایندگی شد، به شدت محکوم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

شیخ نمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير