کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد: گفت و گوی تلفنی لاوروف و کری به ابتکار طرف آمریکایی انجام گرفت. دو طرف در راستای اجرای دستور اخیر روسای جمهوری روسیه و آمریکا برای گسترش همکاری های دو کشور برای رفع بحران سوریه، امکان تشریک مساعی دو طرف ازجمله ازکانال های نظامی برای تقویت نظام آتش بس در سوریه، جلوگیری از نقض آن را بررسی کردند. 
وزرای خارجه روسیه و آمریکا همچنین به بررسی امکان افزایش دسترسی به کمک های انسانی در سوریه و پیشبرد روند حل و فصل سیاسی بحران سوریه از طریق مذاکرات هیات دولت این کشور و گروه های مخالف آن پرداختند.
لاوروف خاطرنشان کرد که تصمیم رئیس جمهوری روسیه برای خروج بخش اصلی گروه هوافضای این کشور در سوریه، شرایط مساعدی را برای آغاز مذاکرات سوری در ژنو که در جریان ان طرف های سوری باید سرنوشت حکومت خود را تعیین کنند، به وجود آورده است.
در ادامه گفت و گوی تلفنی برخی موضوعات بین المللی از جمله مناقشه یمن مطرح و دو طرف در مورد حل و فصل این مسایل گفت و گو کردند.
به درخواست وزیر خارجه آمریکا قرار شد که وی هفته آینده برای انجام دیدار کاری و ادامه مذاکرات در خصوص مسایل مهم دستور کار روسیه و امریکا به مسکو سفر کند.
روسیه پس از شش ماه اجرای عملیات هوایی ضدتروریستی در سوریه از بامداد روز سه شنبه شروع به خارج سازی هواپیماها و بالگردهای خود از سوریه کرده است و تاکنون سه گروه هواپیماهای نظامی از این کشور خارج شده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

روسیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير