کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

فرماندار شهرستان قصرشیرین از آمادگی کامل این شهرستان مرزی برای استقبال و پذیرایی از گردشگرن و میهمانان نوروزی خبر داد.

مراد تاتار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: شهرستان قصرشیرین یکی از پرجاذبه‌ترین شهرستان‌های استان کرمانشاه است که تعدد و تنوع آثار تاریخی آن بسیار چشمگیر است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، شهرستان قصرشیرین از نظر آب و هوایی در این فصل سال دارای اقلیمی دلپذیر است که از آن به عنوان اصلی‌ترین جاذبه این منطقه برای گردشگران یاد می‌شود.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: با توجه به جلساتی که تاکنون در ستاد خدمات سفر فرمانداری این شهرستان برگزار شده، همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها با تمام امکانات‌شان آماده پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی هستند.

تاتار تصریح کرد: ستاد اسکان نیز در شهرستان قصرشیرین فعال شده و علاوه بر هتل‌ها، مهمانپذیرها، مهمانسراها و مدارس منتخب، کمپ‌هایی هم برای اقامت میهمانان نوروزی در این شهرستان مدنظر قرار گرفته شده است.

وی یادآور شد: بر اساس آمار موجود سال گذشته بیش از 140 هزار نفر گردشگر و میهمان نوروزی از این شهرستان بازدید کردند که انتظار می‌رود امسال بر تعداد این گردشگران افزوده شود.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: یادمان‌های دوران دفاع مقدس نیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان قصرشیرین است، به گونه‌ای که این شهرستان در ایام مختلف سال به ویژه نوروز پذیرای افراد در قالب کاروان‌های راهیان نور است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

قصر شیرین

نوروز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير