کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم
آخرین نظرات
  • ۲ مرداد ۹۴، ۱۹:۰۶ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

سقوط دلخراش هواپیمای «C130» در روز 15 آذر ماه سال 1384 و شهادت جمعی از اهالی رسانه و همچنین نمایندگانی از ارتش، حال و هوای ایران را در آن روزها آکنده از غم و اندوه کرد.

حادثه یک روز قبل از ششمین سالگرد تاسیس ایسنا اتفاق افتاد و از دست دادن حسن قریب و اسماعیل عمرانی، دو تن از خبرنگاران این خبرگزاری، تنها از دست دادن دو عزیز نبود؛ در آن روز فقدان انسان‌هایی رقم خورد که نجابت‌شان، نگاه و بینش‌ و مهارت و توانایی‌شان برای جامعه، سرمایه محسوب می‌شد.

حالا 10 سال از این حادثه‌ی تلخ گذشته است و خبرگزاری دانشجویان ایران به همین مناسبت بزرگداشتی را با حضور خبرنگاران جدید و قدیمی ایسنا برگزار می‌کند.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد علی شهیدی (رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران)، سردار داود غیاثی‌راد (از فرماندهان دوران دفاع مقدس)، حمیدرضا طیبی (رییس جهاد دانشگاهی)، محمد خدادی (مدیرعامل ایرنا)، پرویز اسماعیلی (معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور)، سعید پورعلی (معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی)، دکتر علی منتظری و همچنین فرزند شهید محمود صارمی و خانواده شهیدان اسماعیل عمرانی و حسن قریب ایسنایی‌ها را همراهی می‌کردند.

در پایان این مراسم از خانواده‌ی اسماعیل عمرانی و حسن قریب تجلیل شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 4 قم

ایسنا +

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


کد کج شدن تصاوير